Svatomartinská

Zima, zima..

Trasa: Strakonice žst. - Ražice - Protivín - Albrechtice - Jamný - Temešvár - Záhoří - Vlastec - Zvíkovské Podhradí a přes Otavu po Zvíkovském mostě - Varvažov - Smetanova Lhota - Čimelice - Vráž - Čížová - Písek - Putim - Ražice žst. 109km.
Video záznamu trasy: https://www.relive.cc/view/vYvE9Aomowv . Na datum pořízení opět nereagujte, dle sdělení admin od Relive.cc to už lepší nebude, protože můj letitý mobil nelze aktualizovat na vyšší verzi firmwaru..leda že by Ježíšek?


Pohled na Otavu ze Zvíkovského mostu.


Po přejezdu Otavy pár km po hlavní 121, tak jsem radši po pár kilometrech uhnul na Varvažov, ale moc jsem si nepomohl - tamní historický most přes řeku Skalice je v současné době v rekonstrukci a zrovna pokládali asfalt, takže neprůjezdné. ale více jsem si pomohl Mtb vložkou po modré turistické značce podél řeky až ke Smetanově Lhotě, kde jsem na druhý břeh přešel po tamním mostku. Celou cestu sice po zmáčené polňačce, jen za Podelhotou je zatím pár desítek metrů zrekultivované šotolinové stezky, ale tahle serpentinka se mi tak líbila, že jsem si jí musel postupně nafotitÚžasný.



Komentáře