Kl. und Gr. Falkenstein

Na běžky málo, pěšky to ještě jde..

Trasa: Železná Ruda-centrum žst. - Debrník CZ/D - po Rehhangweg/Falkensteinerstrasse stále vzhůru - těsně pod vrcholem Gr. Falkenstein jsem si odskočil 200 výškových metrů dolů k vrcholové skalce Kl. Falkenstein, abych se pak zase náročným výšvihem vrátil zpět na rozcestí a dorazil na vrchol vyššího bratříčka. Po žluté E6 přes Ruckowitzberg a pak stále lesem dolů a dolů po Wegweiser/Goldsteig+E6 - dvakrát jsem překřížil Rehhangweg a těsně nad vesničkou Zwieslerwaldhaus jsem se napojil na Böhmweg, která mne zase dovedla do Ferdinandova údoli k přechodu Debrník D/CZ a po červené Železná Ruda-Alžbětín žst. 26km.

Ferdinandovo údolí/Debrník přechod CZ/D.


Gr. Falkenstein 1315m.




Naposledy jsem tu byl, když se nová vrcholová chata teprve klubala, nyní již krásně zapadla do okolní krajiny a dala zapomenout na tu starou chaloupku, která tu léta sloužila turistům.



Pastviny Ruckowitzberg.


Primárním cílem výletu bylo zjistit stav sněhu v mé oblíbené lokalitě, ale zatímco zítra Tony v Bedřichově možná s partou již vyjede do stopy, tak já jsem musel vystoupat až pod Gr. Falkenstein, kde slaboučkých 5-10cm prašanu dovolilo alespoň nazout pomyslné Fišerky a dát vzpomenout na loňskou sezónu Úžasný..ale jinak pěkný výlet.

Komentáře