Překvapení na perónu

Vyšlo to!

Dnes končil Tony s Ivet svůj pobyt na Železnorudsku a protože nešlo během pobytu nějak logisticky zajistit společné setkání, tak jsem si dnes vymyslel alespoň rychlé překvapivé setkání při jejich odjezdu z Alžbětína. Věděl jsem čas odjezdu, tak jsem si naplánoval trasu z Nýrska na rozjetí, protože jsem chtěl pak pokračovat na Gr. Arber a otočit tady výlet zpátky.

Trasa: Nýrsko žst. - Špičácké sedlo - Železná Ruda, Alžbětín - Brennes - Scheiben a zpátky pod lanovku na Gr. Arber - Železná Ruda - Gerlova Huť - Hofmanky - Špičácké sedlo - Nýrsko - Janovice n/Úhlavou - Klatovy žst. 111km.

Video záznamu trasy a mapa dnešní trasy.

Překvapení dokonáno jest 😎..ale málem k němu nedošlo. Z Nýrska mi to rovnou do kopce moc nejelo, navíc jsem na setkání nechtěl přijet zpocený, když se budeme objímat 😎, ale stejně k tomu došlo, protože na Špičácké sedlo jsem vyjel asi v 9:50h a Tony s Ivet odjížděli z Alžbětína v 10:17h. Naštěstí jsem to stihl, mrzelo by mne, kdyby vlak odjel 😎. 

Brennes a obvyklý pohled vzhůru..

Pod lanovku až za chvíli, nejdříve si odskočím směrem na Scheiben a vyběhnu pár schodů na vyhlídku Hindenburgkanzel

Dalekohled zaměřen na vrchol Hogen Bogen. 


 





Komentáře