K orloji a pramenům Úhlavy..

Za tmy tam, za tmy zpátky..včerejší trasa: Špičák žst. - rozc.Nad silnicí - Tomášův dvůr - orloj v Hojsovce - zpátky na rozcestí - Tomandlův křížek - pramen Úhlavy - Hofmanky - rozc.Nový Brunst hájovna - Nad Brunstem - Rudská silnice - Zhůřský potok - Slučí tah - Nová Hůrka - Popelné domky - Gerlova Huť - Hofmanky - Špičák žst. 37km.



Tomášův dvůr..na obzoru Špičácká rozhledna. Nyní už jen zvládnout sjezd dolů pastvinou ke kostelu na kraji Hojsovky a pěšky 300m k orloji.


Splněno!..zimní perioda osobní výzvy #DvakratZaRokOrloj je za mnou, teď zase až v létě na kole 👍😁.


Tak porovnat čas, zjistit cestou hektopascaly v místním infocentru a mažu zpátky.


U pramene Úhlavy pod Pancířem..běžky jsem nechal na stezce a dolů/nahoru jsen sešel stovku metrů v závějích. Napil jsem se z hrníčku a v té vyvěrající vodě, která pospíchá úbočím dolů, si zítra v Plzni zaplavu 🏊👍😎.


Po sjezdu lesem od Rudské silnice se otevřou pohledy na pastviny kolem Zhůřského potoka a bývalého Zhůří pod Hadím vrchem.




Ráno jsem jí nepotřeboval, ale z Hofmanek na Špičák se už čelovka hodila. Ano, za tmy tam, za tmy zpátky..trochu jsem to přehnal, měl jsem toho pak plné kecky, ale zase poznal trasu, kterou znám jen z kola/pěšky a v zimě vypadá úplně jinak.





Komentáře