Rozhlednová..

Včera jsem si užil kolo, trajekt/přívoz v Darové 😁, oželel další přívoz Nadryby/mimo provoz, ale alespoň jsem si projel po červené turistickou cestu podél romantické řeky, když už jsem musel zase tak hluboko klesnout do údolí Berounky a nakonec zažil i letadla, naštěstí jen na stojánce v Airparku  Zruč-Senec 😎. Bylo to včera náročné..dolů k Berounce, přívoz a pak zase dlouho nahoru, a to několikrát. Podnětem k jízdě byla oprava zápisu v návštěvní knize rozhledny Radost u Jarova, kde jsem zapsal špatný letopočet 24.4.2022/!/..přeci tam nepojedu zase až za rok, ne? 😁 Druhým podnětem byl fakt, že z Radosti je při dobrých podmínkách vidět přes údolí Berounky i "sesterská" rozhledna Na Vrchách, Břasy, takže itinerář cesty byl jasný.

Video záznamu trasy.


Airpark Zruč-Senec.


Druhá návštěva rozhledny Radost u Jarova a oprava dva dny starého zápisu 😁.



Přívoz Darová..při dotazu na fungování přívozu Nadryby, mne převozník varoval, že je stále v opravě, ale stejně jsem to z itineráře nechtěl vynechat.


Rozhledna Na Vrchách, Břasy..nádherná stavba v místě bývalých vojenských radarů, bojové stanoviště 562.radiotechnické roty pod 56.praporem VOS..toť info 😀. Kruhový výhled, panoramatické tabule s popisem výhledu - i rozhledna Jarov , vzdušnou čarou pouhých 8km, na kole několikonásobně více 😀. Bohužel u návštěvní knihy zase chybí tuha v propisce..to sem pojedu taky znovu?😀😀😀 








Komentáře