Omrknout místní bazén..🏊👍😁

Včerejší výlet ze šumavské Lipky zpátky do Lipky, podmáčenými lesy, ale zároveň pod spalujícím sluncem. Nechtěl jsem chodit moc po pevném povrchu, tak jsem cestu různě zkracoval dřevařskými nábližkami, podmáčenými loukami či vymletými koryty po nedávných intenzivních deštích..každopádně zase poznaný nový kus Šumavy, přitom tak blízko u obvyklých tras, které normálně chodím, jezdím a běžkuji 👍😁.







Cestou romantické jezírko a studánka Brloh.

Odměna po obrátce v půli cesty..Kramata, vodní plocha nedaleko Kamenné Lhoty v lesích nad Vimperkem. Skoro dokonalý obdélník, čistá voda..





Nazpátek již více po pevném povrchu, v přetrvávajícím vedru odměna postupně vyšuměla, došel jsem dost vycucnutý. Na fotce protější úbočí po kterém jsem vyrážel na odbočce po žluté za viaduktem v Lipce, směřoval jsem podél samot na rozcestí Srnčí. Zde se vracím od Michlovy Hutě, tentokrát po modré, která se u viaduktu v Lipce opět spojí se žlutou, okruh se uzavřel.



Komentáře